Ing. Jana Sheikh

Bakalářská práce

Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika

Approaches to education of subject "Brand Management" on IFA Iceland and "Advertisement" on VŠFS Czech Republic
Anotace:
Tato práce by měla být komparativní studií způsobu výuky vybraných předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na Háskólinn á Bifröst , Bifröst, Island (BU) a Vysoké škole finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS). Záměrem je poskytnout určitý vhled do různých přístupů ke vzdělání, nastínit různé stránky studia na vybraných institucích a to z pohledu studentky, která se zúčastnila …více
Abstract:
This document was created in order to compare ways of education of subjects choosen within the field of study Marketing communication on Háskolinn á Bifröst, Bifröst, Island (BU) and Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS). The target of this bachelor essay is to enable our audience to get to know different approaches to education and tuition, to sketch out different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní