Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež – Klára HLAVATÁ
Klára HLAVATÁ
Bachelor's thesis
Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež
Bravo magazine, history and transformation of journal for young people
Abstract:
Bakalářská práce mapuje historii a vývoj časopisu Bravo a je rozdělena na dvě hlavní části. Teoretická část popisuje historii časopisu Bravo od vydání prvního čísla roku 1956 v Německu a od roku 1991 historii časopisu Bravo v České republice. V deskriptivní a analytické části jsou popsána čísla českého časopisu Bravo z let 1991, 1999, 2006, 2013 (současnost) a následně zaznamenány změny, kterými časopis …moreAbstract:
Bachelor thesis is about Bravo magazine and it is divided into two main parts. First theoretical part describes history of Bravo magazine in Germany since year 1956, when the first issue was published, and history in Czech Republic since year 1991. In second descriptive and analytical part are described issues od Bravo magazine from years 1991, 1999, 2006, 2013 (present) and then listed changes after …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2013
Accessible from:: 4. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVATÁ, Klára. Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Celebrity a sportovci v televizní reklamě, jejich vnímání v cílové skupině 18-30 let
Karolína Novotná -
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Katarína Kočárová -
Časopis Bravo, historie a vývoj periodika pro mládež
Klára HLAVATÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights