Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu – Bc. Daniela BOUDOVÁ
Bc. Daniela BOUDOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Development of key competence to solve problems in geography lessons
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje klíčové kompetence k řešení ve výuce zeměpisu. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce prezentuje specifika procesu řešení problémů ve výuce i mimo ni. Detailněji se zaměřuje na problémové vyučování uskutečňované dvěma významnými aktéry - učitelem a žákem. Pozornost je věnována rovněž kurikulární reformě, jež zavedla …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the development of a key competence to solve in geography lessons. The work is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part of the thesis presents the specifics of the problem solving process in teaching and beyond. It focuses in more detail on problematic teaching conducted by two important actors - the teacher and the pupil. Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Miloš Fňukal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDOVÁ, Daniela. Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková -
Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)
Pavel PRUCEK -
Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení
Tomáš JAVORČÍK -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová
Název
Vložil
Vloženo
Práva