Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě – Bc. Margarita Tulbu
Bc. Margarita Tulbu
Bachelor's thesis
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Competitive environment of gastronomy in a selected locality
Abstract:
TULBU, Margarita. Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2019. 57 stran. Cílem bakalářské práce je popsat konkurenční prostředí tří restaurací nacházejících se v nejbližším okolí přírodní rezervace Divoká Šárka. Dílčími cíli jsou zjištění restaurace z největším počtem konkurenčních výhod, a to podle dílčích kategorií, identifikování …moreAbstract:
TULBU, Margarita. Competitive environment of gastronomie in chosen location. [Bakalářská práce] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2019. 57 pages. Target of the bachalore work is discribing competitive environment of three restaurants situated close to the location of natural park Divoka Sharka. Subtargets are finding restaurante with the biggest amount of competitive advantages using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/u75qz/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2019
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer -
The Electromobility in the Car industry: Market breakdown and Impacts
Matěj Lang -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko -
International strategy of entering a new market
Artem Pronko -
Asda Stores Ltd. in the UK grocery market
Amir Doshaev