Implementace vlastního 3D objektu do herního engine – Jiří Volf
Jiří Volf
Bachelor's thesis
Implementace vlastního 3D objektu do herního engine
Implementation of self-made 3D object into the game engine
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá procesy při tvorbě objektů v 3D virtuálním prostředí, objasněním těchto procesů a jejich omezeností z hlediska softwarového a hardwarového. Tyto používané softwary budou představeny i se základními rozdíly mezi nimi a poměřeny v užití mezi uživateli. Přiblížena je tvorba modelu a následných povrchových úprav modelu pro texturování …moreAbstract:
This bachelor thesis explains the fundamentals and workflow of creation of 3D objects, it touches upon the philosophy of these processes and their restrictions due to the software and hardware limitations. The software used in creation will be introduced and compared in terms of functions and use among the user base. Foremostly the art of making an object will be clarified, including texture mapping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Kánská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLF, Jiří. \textit{Implementace vlastního 3D objektu do herního engine}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/xwxdxm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights