Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění – Bc. Michaela Winterová
Bc. Michaela Winterová
Master's thesis
Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění
Marketing strategy of the new product implementation - ecological heating
Abstract:
Cílem práce je navrhnout efektivní marketingovou strategii pro společnost Ecoheat, která vstupuje na trh s výrobky na spalování biomasy. Součástí práce je vysvětlení důležitých pojmů z oblasti vytápění. Ke zjištění potřebných informací bude provedena situační analýza a marketingový průzkum trhu.Abstract:
The aim of the dissertation is to propose an efficient marketing strategy for the company Ecoheat, which penetrates the market with products of biomass combustion. An important component of the thesis is explaining the technical expressions in the field of heating. In order to gather the necessary information, the situation analysis and market research will be performed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/y0m31/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Radek Moskovský
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh
Jitka Součková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová