The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making – Ing. Suriya Nanthakumar
Ing. Suriya Nanthakumar
Diplomová práce
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
The Role of Packaging Design in Consumer Decision-Making
Abstract:
This thesis examines the role of packaging design influences consumer decision making. It makes use of design, psychology, and marketing to comprehend the significance of branding, usability, and aesthetics. Surveys and interviews are used in the research to examine how these factors impact customer choices. The intention is to give designers and marketers useful guidance on how to make packaging that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/u06mp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová