Bc. Jakub Ročňák

Bakalářská práce

Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě

Media construction of the product: beer as socio-cultural phenomenon in televison advertisement
Anotace:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce, jež nese název „Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě“, bylo především prozkoumat, jakým způsobem je „pivo jako produkt“ konstruováno v televizní reklamě, jež ho propaguje, respektive zjistit, jaké významy jsou s „pivem jako produktem“ v televizní reklamě spojovány. Teoretická část vymezila oblasti našeho hlavního …více
Abstract:
The intent of this bachelor diploma thesis was to approach to and elaborate on an issue how media construct the image of a product. To be precise, we concentrate on beer as a specific kind of product deeply rooted in Czech tradition and history. We assume beer as a really interesting artifact with specific position in context of Czech cultural environment. Beer is an alcoholic drink on one hand, but …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Poláček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií