Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě – Bc. Jakub Ročňák
Bc. Jakub Ročňák
Bakalářská práce
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
Media construction of the product: beer as socio-cultural phenomenon in televison advertisement
Anotace:
Hlavním cílem předkládané diplomové práce, jež nese název „Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě“, bylo především prozkoumat, jakým způsobem je „pivo jako produkt“ konstruováno v televizní reklamě, jež ho propaguje, respektive zjistit, jaké významy jsou s „pivem jako produktem“ v televizní reklamě spojovány. Teoretická část vymezila oblasti našeho hlavního …víceAbstract:
The intent of this bachelor diploma thesis was to approach to and elaborate on an issue how media construct the image of a product. To be precise, we concentrate on beer as a specific kind of product deeply rooted in Czech tradition and history. We assume beer as a really interesting artifact with specific position in context of Czech cultural environment. Beer is an alcoholic drink on one hand, but …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jlunj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Poláček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Série publicistických rozhovorů pro Heroine.cz na téma mediální reprezentace poruch příjmu potravy
Alžběta Cutáková -
Semiotic analysis of the film Parasite
Anastasiia Mozharova -
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Místa dětství a mládí českých kněžen a královen – manželek přemyslovských panovníků. Tematický produkt z kulturního turismu
Barbara Solawová -
Moravské državy rodu Žerotínů. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Michaela Staňková -
Kulturní produkt na příkladech z výkonného umění a kulturního dědictví
Kamila Gandalovičová