Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy – Johanka Svobodová
Johanka Svobodová
Bachelor's thesis
Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy
Optimization of Performance Max campaigns for e-shops
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing s důrazem na výkonnostní marketing. V úvodu práce je představen online marketing a jeho klíčové koncepty, jako jsou model See Think Do Care a rozdělení online marketingu na výkonnostní a brandový marketing. Následně je podrobněji rozebrán výkonnostní marketing, který zahrnuje metody jako PPC reklama, affiliate marketing, e-mailing a sociální média. Hlavní …viacAbstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing with an emphasis on performance marketing. The introduction presents online marketing and its key concepts, such as the See Think Do Care model and the division of online marketing into performance and brand marketing. Subsequently, performance marketing is analyzed in more detail, encompassing methods such as PPC advertising, affiliate marketing, emailing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Filip Dvořáček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Svobodová, Johanka. Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Business Administration / Economics and Management of Services
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
8. 5. 2024