Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách – Veronika Šebestová
Veronika Šebestová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Marketing research of customer satisfaction and its measurement in catering services
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingového výzkumu v oblasti stravovacích služeb. Soustřeďuje se na zlepšení kvality služeb poskytovaných dvěma dobříšskými restauracemi, které si navzájem konkurují. Teoretická část práce se zaměřuje na formulaci základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem, které byly získány studiem odborné literatury. Představuje také metodu, která je využita v …moreAbstract:
This thesis deals with the use of marketing research in catering services. It is focused on improvement of the quality of services which are provided by two restaurants in Dobříš. These restaurants are competitors.Theoretical part focuses on defining the main concepts which are related to marketing research. These concepts were obtained by studying literature. In this part is also described the method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xxbb9o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights