BcA. Martina CALAJOVÁ
Bachelor's thesis
DNA/GD1_design není abiotický
DNA/GD1_design isn't abiotic
Abstract:
Současné tendence v oblasti nezávislých galerijních prostorů, komunikace prostoru a vizuální identity Move gallery s veřejnostíAbstract:
Contemporary trend of independent galleries, communication of space and visual identity of Move gallery with public
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: doc. ak.malíř Karel Míšek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CALAJOVÁ, Martina. \textit{DNA/GD1\_{}design není abiotický}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2011. Available from: https://theses.cz/id/xxbtur/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CALAJOVÁ, Martina. DNA/GD1_design není abiotický. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignBachelor programme / field:
Fine Art / Graphic Design - specialization Graphic Design I
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Boeing 747: Ikona leteckého průmyslu a jeho globální dopad na cestovní ruch
Pavlína Šedá -
Ikona svatého Mikuláše - průzkum a restaurování
Anastasiia Ivanova -
Filmový kostým od let padesátých jako inspirace, ikona i diktatura
Lucie Sedláčková -
Ikona v tekutém prostředí
František BALABÁN -
Jean-Luc Godard, ikona francouzského filmu
Andrea Mráčková -
Museumsquartier Možná ikona evropské kultury a její budoucnosti
Kateřina Veselá -
Mark Twain jako ikona
Václav TOMAN