Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře – Andrea Špičáková
Andrea Špičáková
Bachelor's thesis
Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře
The role of location assumptions in product formation in travel agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou lokalizačních předpokladů v tvorbě produktu cestovních kanceláří. V teoretické části je uvedeno rozdělení předpokladů cestovního ruchu, charakteristika produktu cestovní kanceláře a které aspekty podílející se na jeho vzniku. Dále jsou analyzovány aspekty, které mají vliv na zákazníka při výběru produktů a jak velkou roli hrají lokalizační předpoklady. Praktickou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of location assumptions in product formation in travel agency. At the beggining, there is described what is product and how to make it, and than all the others important aspects of product formation. And than there is described, which aspects have an influence to the client who find his holidays and which role have locations assumptions. At the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9547
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: RNDr. Jiří Petera
- Reader: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPIČÁKOVÁ, Andrea. \textit{Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xxc1s6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Tvorba produktu cestovní kanceláře se zaměřením na vybranou destinaci
Nikola Řezáčová -
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Markéta Ďoubalová -
Péče o duševní zdraví jako specifický produkt cestovního ruchu
Hana BÍLKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights