Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře – Andrea Špičáková
Andrea Špičáková
Bakalářská práce
Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře
The role of location assumptions in product formation in travel agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou lokalizačních předpokladů v tvorbě produktu cestovních kanceláří. V teoretické části je uvedeno rozdělení předpokladů cestovního ruchu, charakteristika produktu cestovní kanceláře a které aspekty podílející se na jeho vzniku. Dále jsou analyzovány aspekty, které mají vliv na zákazníka při výběru produktů a jak velkou roli hrají lokalizační předpoklady. Praktickou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the role of location assumptions in product formation in travel agency. At the beggining, there is described what is product and how to make it, and than all the others important aspects of product formation. And than there is described, which aspects have an influence to the client who find his holidays and which role have locations assumptions. At the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: RNDr. Jiří Petera
- Oponent: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPIČÁKOVÁ, Andrea. \textit{Úloha lokalizačních předpokladů v tvorbě produktů cestovní kanceláře}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xxc1s6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
Kateřina Nykodýmová -
Mexiko- specializovaný produkt cestovní kanceláře- srovnání s běžnou nabídkou CK.
Eliška Lněničková -
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
Klára Vorlová -
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
Martina Klevetová -
Vytvorenie surferského zájazdu ako produkt cestovného ruchu
Bianca Gross -
Tvorba produktu cestovní kanceláře se zaměřením na vybranou destinaci
Nikola Řezáčová -
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Markéta Ďoubalová -
Katalánsko a jeho nabídka pro cestovní ruch
Martina Macků
Název
Vložil
Vloženo
Práva