Ing. Filip Zýval

Bakalářská práce

Psychologické aspekty vlivu reklamy na chování zákazníků lékárny

Psychological aspects of the Influence of advertising on the apothecary austomers' behaviour
Anotace:
Práce se zaobírá problematikou psychologických aspektů vlivu reklamy na spotřebitele. Problém je zpracováván na konkrétním segmentu trhu – zákaznících, kupujících léčivé přípravky a potravinové doplňky v lékárnách. Popisuje vztahy v daném marketingovém prostředí, rozebírá psychologické prvky v působení reklamy na spotřebitele, psychické mechanismy, které jednání spotřebitelů ovlivňují, ale také konkrétní …více
Abstract:
The thesis deals with the psychological aspects of an influence of an advertising on the consumers. Topic is covering a specific market segment – its consumers of medical and nutrition products in pharmacies. It describes relations in existing marketing environment, details the psychological components of advertisement effect, psychological mechanisms, which influences customers’ decision as well as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance