Psychologické aspekty vlivu reklamy na chování zákazníků lékárny – Ing. Filip Zýval
Ing. Filip Zýval
Bakalářská práce
Psychologické aspekty vlivu reklamy na chování zákazníků lékárny
Psychological aspects of the Influence of advertising on the apothecary austomers' behaviour
Anotace:
Práce se zaobírá problematikou psychologických aspektů vlivu reklamy na spotřebitele. Problém je zpracováván na konkrétním segmentu trhu – zákaznících, kupujících léčivé přípravky a potravinové doplňky v lékárnách. Popisuje vztahy v daném marketingovém prostředí, rozebírá psychologické prvky v působení reklamy na spotřebitele, psychické mechanismy, které jednání spotřebitelů ovlivňují, ale také konkrétní …víceAbstract:
The thesis deals with the psychological aspects of an influence of an advertising on the consumers. Topic is covering a specific market segment – its consumers of medical and nutrition products in pharmacies. It describes relations in existing marketing environment, details the psychological components of advertisement effect, psychological mechanisms, which influences customers’ decision as well as …víceKlíčová slova
cena duševní vlastnosti emocionální reklama farmaceut farmaceutický trh image produktu nákupní chování psychologické mechanismy psychologický obraz produktu psychologie reklamy segmentace typy spotřebitelů velkodistributor výrobci a distributoři léčiv emotional advertisement mental characteristics pharmaceutical market pharmaceutical producers and distributors pharmacist price product image psychological image of product psychological mechanisms psychology of advertising segmentation shopping behaviour types of consumers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yn8lx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Emil Hanousek, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Regulace v oblasti distribuce a financování léčiv v českém zdravotnictví
Michaela Průšová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Veronika Pilátová -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Stanislava Linhartová -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Pavlína Šulcová -
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Helena Bachorecová