Jakub Krahulec

Bachelor's thesis

Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.

New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností …more
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krahulec, Jakub. Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications