Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o. – Jakub Krahulec
Jakub Krahulec
Bachelor's thesis
Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAHULEC, Jakub. \textit{Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xxidx6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krahulec, Jakub. Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Moderní formy marketingové komunikace
Alžběta Brožková -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Jakub Hadrava