Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o. – Jakub Krahulec
Jakub Krahulec
Bachelor's thesis
Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.
New Forms of Communication in the Decision-Making Process of Xella CZ s.r.o. Customers
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je rozbor nových forem marketingové komunikace, které využívá společnost Xella CZ, s.r.o. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část se zabývá teorií marketingových komunikací, ve které je provedena celková rešerše pojmů týkajících se marketingu, komunikace a jejích nových forem. Druhá, praktická část práce, se zabývá využíváním nových forem komunikace společností …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the analysis of new forms of marketing communication used by the company Xella CZ, s.r.o. The bachelor thesis consists of two parts. The first part deals with the theory of marketing communications and there is a comprehensive search of concepts related to marketing, communication, and its new forms. The second, practical part of the study, offers the application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAHULEC, Jakub. \textit{Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xxidx6/.
Jak správně citovat práci
Krahulec, Jakub. Nové formy komunikace v rozhodovacím procesu zákazníků firmy Xella CZ s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Moderní formy marketingové komunikace
Alžběta Brožková -
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích
Jakub Hadrava