Optimalizace PPC kampaní a její vliv na řízení firmy – Lukáš Knoflíček
Lukáš Knoflíček
Diplomová práce
Optimalizace PPC kampaní a její vliv na řízení firmy
PPC Campaigns Optimization and Its Influence on Firm's Management
Anotace:
Tématem diplomové práce je optimalizace PPC kampaní a jejich vliv na řízení firmy. Cílem práce je na základě analýzy PPC kampaní za roky 2017 a 2018 poskytnout managementu firmy návrhy, jak dosáhnout předem stanovených cílů. Data, na kterých byla analýza prováděna byla poskytnuta systémy Google Ads a Sklik. Analýza výkonnosti je provedena v rámci celých systému Ads a Sklik a následně na jednotlivých …víceAbstract:
The main focus of this dissertation is optimization of the PPC campaigns and its influence on managing a business. The goal of this dissertation is, based on analysis of the PPC campaigns from the years of 2017 and 2018, to provide suggestions to the business' management how to accomplish their set goals. Data, on which was the analysis made was provided by Google Ads and Sklik systems. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Vít Kahánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf