Vliv Public Relations komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti – Anna Šámalová
Anna Šámalová
Diplomová práce
Vliv Public Relations komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti
The Influence of Aeroflot’s PR Communication on Public Opinion
Anotace:
Diplomová práce "Vliv PR komunikace Aeroflotu na názor veřejnosti" poukazuje na návaznost "PR aktivita - novinářský článek - znalost a názor veřejnosti". Cílem práce je ukázat souvislost mezi jednotlivými částmi řetězce a především celkový dopad PR aktivit na znalost a názor veřejnosti. Problematice Public Relations se práce věnuje na konkrétním případu PR komunikace Aeroflotu v době, kdy měla firma …víceAbstract:
The thesis titled "The Influence of Aeroflot's PR Communication on Public Opinion" points out the "PR activity - newspaper article - public awareness and opinion" chain. The objective of the thesis is to point out the relationships between the individual parts of the chain and the overall impact of PR activities on the general public's awareness and opinion. The thesis focuses on the issues of Public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Eva Čechurová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
Vinit Kumar Singh -
České aerolinie – analýza marketingového komunikačního mixu
Jana Marková -
Firemní kultura v ČSA a.s.
Karel Šůcha -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská