Implementation of Corporate Social Responsibility in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka – Pavithra Bandu Dharshana ABEYWICKREMA
Pavithra Bandu Dharshana ABEYWICKREMA
Master's thesis
Implementation of Corporate Social Responsibility in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka
Implementation of Corporate Social Responsibility in of Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka
Abstract:
Corporate Social Responsibility (CSR) has increased its importance in correlation to the increased intensity in business activities. CSR has traditionally incorporated into large companies and less attention has been put on the Small and Medium Sized Enterprises (SME's).However SME's make up over 90% of the worldwide business and account for approximately 97% of all industries in Sri Lanka, the growing …viacAbstract:
V podnikatelských aktivitách firem vzrůstá důležitost řešení problematiky sociální odpovědnosti firem (CSR). Sociální odpovědností firem se tradičně vice zabývají velké firmy, zatím co v malých a středních firmách jí není věnováno tolik pozornosti. Vzhledem k tomu, že malé a střední podniky (MSP) tvoří více než 90 % podnikání ve světě - na Sri Lance přibližně 97 % všeho průmyslu - vzrůstá význam sociální …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
22658
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ABEYWICKREMA, Pavithra Bandu Dharshana. \textit{Implementation of Corporate Social Responsibility in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xxudb6/.
Jak správně citovat práci
ABEYWICKREMA, Pavithra Bandu Dharshana. Implementation of Corporate Social Responsibility in Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec