Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS – Bc. Alena BEDNÁŘOVÁ
Bc. Alena BEDNÁŘOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS
Social Advertising focused on AIDS problems
Abstract:
Bakalářská práce ?Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS? je zaměřena na sociální reklamu jako nástroj pro ovlivňování veřejnosti a její možnosti při prezentaci problému AIDS. V první části se zaměřuji na sociální reklamu jako na komunikační prostředek, jehož cílem je upozorňování na celospolečenské problémy a vzbuzení ochoty recipientů přispět vlastním úsilím k jejich řešení. Druhá část je …moreAbstract:
The bachelor thesis ?Social advertising focused on AIDS problems? is focused at social advertising as a tool for influencing of the public and its options at the presentation of the problem AIDS. I focus at social advertising as a means of communication in the first part and its target is attention to collectively problems and the capture of the wilingness of recipients to contribute their own effort …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Accessible from:: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Anna Schneiderová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEDNÁŘOVÁ, Alena. Sociální reklama zaměřená na problematiku AIDS. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Counselling in Social Work
Theses on a related topic
-
Jazyk přesvědčování v reklamě
Nikola Konrádová -
Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Kristýna Andělová -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Sociální reklama na příkladě kampaní proti kouření
Karolína Chrastinová -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Anežka Součková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Lucie Karlíková