Loajalitní program obchodu s oděvy – Kristýna Topičová
Kristýna Topičová
Diplomová práce
Loajalitní program obchodu s oděvy
Loyalty program of clothing shop
Anotace:
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, …víceAbstract:
At present, a theme of loyalty programs is very popular. The valuable loyalty programs can be considered as some kind of competitive advantage that helps company to grow. However, business organization has to do its activities with regard to its customers. This Master thesis attempts to create a complex concept of loyalty program for clothing shops according to customers wishes. The results indicate …víceKlíčová slova
loajalitní program Česká republika věrnostní program oblečení oděvy maloobchod ideální móda
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Monika Špunarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová