Zuzana Binková

Master's thesis

Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem

Hedonism and Emotions in Marketing of Cosmetic Companies
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl čtenáře seznámit s rolí emocí a hédonismu v marketingu kosmetických firem. Vzhledem k šíři portfolia kosmetických produktů pro účely diplomové práce byly vybrány pouze oblasti dekorativní kosmetiky a barev na vlasy. Hlavním cílem je potvrzení či odmítnutí hypotézy H1 - dekorativní kosmetika je spíše hédonistické povahy a úzce souvisí s emocemi spotřebitelek, zatímco …viac
Abstract:
This master thesis aims to acquaint the reader with the role of emotions and hedonism in the marketing of cosmetic companies. Due to the width of portfolio of cosmetic products, just areas of decorative cosmetics and hair colorants were selected. The main goal of the master thesis was to confirm or reject the H1 hypothesis – decorative cosmetic is rather hedonistic in nature and is closely related …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedúci: Eva Kašparová
  • Oponent: Jiří Stibor

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74100