ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ POSTFORMINGOVÝCH VÝROBKŮ V POLSKU – Petra VOHRALÍKOVÁ
Petra VOHRALÍKOVÁ
Bakalářská práce
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ POSTFORMINGOVÝCH VÝROBKŮ V POLSKU
ANALYSIS OF THE COMPETITIVE ENVIROMENT OF POSTFORMING PRODUCTS IN POLAND
Anotace:
Autorka se zabývá analýzou konkurenčního prostředí postformingových výrobků na polském trhu. Ve své práci srovnává jednotlivé firmy působící v zahraničí jejich ceny, sortiment a distribuci. Pomocí PEST analýzy hodnotí prostředí polského trhu a porterovu analýzu konkurenčních sil aplikuje konkrétní firmy. Součástí této diplomové práce je také slovník nejvíce se vyskytovaných ekonomických pojmů, přeložen …víceAbstract:
The author analyses the competitive environment postforming products on the Polish market. The thesis compares the different companies operating abroad, the price, range and distribution. Using PEST analysis help to evaluace the environment of the Polish market and competitive forces of Porter analysis applies on a specific company. Part of this thesis is a dictionary of the most occur economic terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Zveřejnit od: 12. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Marcel Hořák
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOHRALÍKOVÁ, Petra. ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ POSTFORMINGOVÝCH VÝROBKŮ V POLSKU. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština se zaměřením na hospodářsko-právní a turistickou oblast
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
Adela Šimčová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová
Název
Vložil
Vloženo
Práva