Bc. Monika Felgrová

Diplomová práce

Marketingové strategie a aktivity pivovaru

Marketing Strategies and Activities of the Brewery
Anotace:
Práce je věnována marketingovým aktivitám, řízení značky a online marketingu. V návaznosti na analýzu tržního postavení a marketingového mixu Pardubického pivovaru a. s. se práce zabývá dotazníkovým šetřením, zaměřeným na povědomí o společnosti Pardubický pivovar a vnímání jeho značek ze strany spotřebitelů. S ohledem na výsledky marketingového výzkumu jsou prezentovány možnosti upevnění pozice podniku …více
Abstract:
The thesis is dedicated to marketing activities, brand management and online marketing. Following the analysis of market position and marketing mix of the joint-stock company Pardubický pivovar the work deals with the questionnaire survey which is focused on awareness of the company Pardubický pivovar and the consumer's perception of its brands. Considering the results of the marketing research, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Felgrová, Monika. Marketingové strategie a aktivity pivovaru. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku