Anna Jelínková

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách

1. Theoretical Part: Story of TV commercial in 30 seconds 2. Practical Part: Audiovisual work or Thematic set of Audiovisual works. Lenght at least 10 min, Production
Abstract:
Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby.
Abstract:
Bachelor thesis deals with creation of TV commercial. It is simple approximation of main differences of making film and commercial. It describes the process of development from the beginning till the final step which is presenting the result for a client. It brings in-formation about dividing types of commercials and focuses on TV commercials.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Accessible from:: 10. 5. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Petr Babinec

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jelínková, Anna. 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách . Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production