Anna Jelínková

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách

1. Theoretical Part: Story of TV commercial in 30 seconds 2. Practical Part: Audiovisual work or Thematic set of Audiovisual works. Lenght at least 10 min, Production
Anotácia:
Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby.
Abstract:
Bachelor thesis deals with creation of TV commercial. It is simple approximation of main differences of making film and commercial. It describes the process of development from the beginning till the final step which is presenting the result for a client. It brings in-formation about dividing types of commercials and focuses on TV commercials.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zverejniť od: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Petr Babinec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jelínková, Anna. 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách . Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Film Production