Interní komunikace společnosti Letiště Praha, a.s. – Bc. Jiřina Jelínková
Bc. Jiřina Jelínková
Bakalářská práce
Interní komunikace společnosti Letiště Praha, a.s.
Internal communication of Airport Prague, joint-stock company
Anotace:
Tato bakalářská práce se ve své teoreticko - metodologické části zabývá pojmovým vymezením marketingové komunikace a marketingového mixu. Vysvětluje pojmy týkající se interní komunikace, seznamuje s jejím obsahem a významem. Praktická část dokladuje, že interní komunikace je směřována ke shodě většiny zaměstnanců s vizemi vlastníků a podnikového managementu. Prokazuje, že vybudování nástrojů interní …víceAbstract:
This bachelor thesis in its theoretical-methodological part deals with the conceptual specification of marketing communications and marketing mix. I explain the terms concerning the internal communication and I introduce with its content and meaning. In the practical part is proved that the internal communication is aimed at the compliance with a majority of employees, owner’s visions and with company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rh0lm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita