Marketingové strategie českých online aukčních domů – Natálie Hofmanová
Natálie Hofmanová
Bakalářská práce
Marketingové strategie českých online aukčních domů
Marketing strategies of Czech on-line auction houses
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat marketingové strategie subjektů působících na poli on-line aukcí uměleckých děl v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k problematice on-line aukcí a marketingu. Dále je zde popsána historie aukcí od svého počátku až po současnost s důrazem na vliv internetu na tuto oblast. V praktické části jsou představeny a analyzovány marketingové …víceAbstract:
The aim of this work is to analyse the marketing strategies of subjects operating in the field of online art auctions in the Czech Republic. The theoretical part defines the basic terms related to the issue of online auctions and marketing. In this part can be also found the description of the history of auctions from its beginning to the present with an emphasis on the influence of the Internet on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77382
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Marek Prokůpek
- Oponent: Lucia Horňáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Návrh inovace manažerského procesu Aukcí / Proposal for Innovation of Auction Management process
Veronika Vališová -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Trh s uměním v České republice
Lucie Bočková -
Český trh s uměním 2016-2021
Štěpán Horák -
Trh s uměním a jeho determinanty
Kateřina Pousková -
Dynamika aukčního trhu s uměním na internetových platformách
Anežka Šůstková -
Dílo Mikuláše Medka a jeho ocenění na trhu s uměním
Eva Kovaříková