Natálie Hofmanová

Bakalářská práce

Marketingové strategie českých online aukčních domů

Marketing strategies of Czech on-line auction houses
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat marketingové strategie subjektů působících na poli on-line aukcí uměleckých děl v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k problematice on-line aukcí a marketingu. Dále je zde popsána historie aukcí od svého počátku až po současnost s důrazem na vliv internetu na tuto oblast. V praktické části jsou představeny a analyzovány marketingové …více
Abstract:
The aim of this work is to analyse the marketing strategies of subjects operating in the field of online art auctions in the Czech Republic. The theoretical part defines the basic terms related to the issue of online auctions and marketing. In this part can be also found the description of the history of auctions from its beginning to the present with an emphasis on the influence of the Internet on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77382

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management