Poznávací zájezd po vybrané destinaci – Bc. Eliška Stašová
Bc. Eliška Stašová
Bachelor's thesis
Poznávací zájezd po vybrané destinaci
Sightseeing tour of the selected destination
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vytvořit poznávací zájezd do Japonska, kde se turisté seznámí jak s přírodními památkami, tak i atraktivitami země. V první kapitole jsou vypsány základní pojmy, které se váží k poznávacímu zájezdu a technikou zpracování zájezdu. Druhá část bude zaměřena na popis vybrané destinace. Další kapitola se zabývá výzkumem zákazníků, kteří chtějí konkrétní zemi navštívit, popřípadě …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a sightseeing trip to Japan, where tourists will get acquainted with both natural landmarks and the attractions of the country. The first chapter outlines basic concepts related to the sightseeing trip and the technique of trip processing. The second part will focus on describing the selected destination. Another chapter will deal with the research of customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ux7ou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iveta Koňaříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Dopad mezinárodních programů mobilit na cestovní ruch hostitelské destinace
Barbora JAKŠÍKOVÁ -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Význam segmentu 55+ pro rozvoj cestovního ruchu destinace
Štěpánka Válková