Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry – Shubham Garg
Shubham Garg
Master's thesis
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Customer satisfaction as the key to success for hospitality industry
Abstract:
Shubham Garg, Spokojenost zákazníků jako klíč k úspěchu v pohostinství. Teze. Brno: PEF Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků jako klíč k úspěchu v pohostinství. Cílem je porozumět faktorům, které ovlivňují spokojenost zákazníků a jejich důležitosti pro zákazníky. Data byla shromážděna provedením online průzkumu, na který odpovědělo sto respondentů, kteří …moreAbstract:
Shubham Garg, Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry. Diploma thesis. Brno: FBE Mendel University, 2023. The diploma thesis is focused on customer satisfaction as the key to success for hospitality industry. The aim is to understand the factors that influence the customer satisfaction and their importance for customers. Data was collected by conducting an online survey …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Reader: Patrik Kubát, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GARG, Shubham. \textit{Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/xzabbx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / European Studies
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová