Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry – Shubham Garg
Shubham Garg
Diplomová práce
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Customer satisfaction as the key to success for hospitality industry
Anotace:
Shubham Garg, Spokojenost zákazníků jako klíč k úspěchu v pohostinství. Teze. Brno: PEF Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků jako klíč k úspěchu v pohostinství. Cílem je porozumět faktorům, které ovlivňují spokojenost zákazníků a jejich důležitosti pro zákazníky. Data byla shromážděna provedením online průzkumu, na který odpovědělo sto respondentů, kteří …víceAbstract:
Shubham Garg, Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry. Diploma thesis. Brno: FBE Mendel University, 2023. The diploma thesis is focused on customer satisfaction as the key to success for hospitality industry. The aim is to understand the factors that influence the customer satisfaction and their importance for customers. Data was collected by conducting an online survey …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Evropská studia AJ
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Customer Behaviour
Tereza Pavelková -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová