Vliv brýlí a make-upu na vnímanou sexuální přitažlivost žen v kontextu preference vyššího lokálního kontrastu v pozorovaném obrazu. – Bc. Dominik STANEK
Bc. Dominik STANEK
Diplomová práce
Vliv brýlí a make-upu na vnímanou sexuální přitažlivost žen v kontextu preference vyššího lokálního kontrastu v pozorovaném obrazu.
The effect of eye glasses and make-up on women's perceived sexual attractiveness in the context of a preference for higher local contrast in the observed image
Anotace:
Tato práce se zabývá vlivem brýlí a make-upu na sexuální přitažlivost žen. Naše teorie vychází z preference vyššího lokálního kontrastu v oblasti očí u pozorovaného objektu. Cílem práce bylo popsat jednotlivé úpravy obličeje a určit, jak se změní vnímání atraktivity v závislosti na změně kontrastu. Pro účely studie bylo pomocí umělé inteligence vytvořeno 7 fotografií, kterým byla dotvořena varianta …víceAbstract:
This study focuses on the influence of glasses and makeup on women's sexual attractiveness. Our theory is rooted in the preference for higher local contrast around the eyes. The objective was to describe facial alterations and determine how attractiveness perception changes with contrast variations. Using artificial intelligence, 7 photos were generated, featuring variations with round and square-framed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Ladislav Stanke, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANEK, Dominik. \textit{Vliv brýlí a make-upu na vnímanou sexuální přitažlivost žen v kontextu preference vyššího lokálního kontrastu v pozorovaném obrazu.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/xze6a1/.
Jak správně citovat práci
STANEK, Dominik. Vliv brýlí a make-upu na vnímanou sexuální přitažlivost žen v kontextu preference vyššího lokálního kontrastu v pozorovaném obrazu.. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv umělé inteligence na vnímání profesní identity
Kryštof Staud -
Využití generativní umělé inteligence v marketingu
Matěj Foglar
Název
Vložil
Vloženo
Práva