Romana BEHENSKÁ
Bachelor's thesis
Present and Past of Wales
Present and Past of Wales
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis was to describe the development of a preselected sector in Wales and simultaneously focus on the current status of this particular sector. The thesis focuses exclusively on the issue of tourism in Wales, aiming its attention to individual destinations situated in Wales. The thesis is divided into 8 main sections. After a brief and general introduction to Wales followed …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce bylo popsat vývoj zvoleného odvětví ve Walesu a zaměřit se především na současný stav tohoto odvětví. Práce se výhradně zabývá tematikou cestovního ruchu ve Walesu, konkrétně jednotlivými destinacemi. Práce je rozdělena do 8 hlavních sekcí. Po zmínění obecných informací a stručné historie Walesu se hlavní část práce věnuje postupnému vývoji cestovního ruchu ve Walesu. Následující …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lenka Dejmalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEHENSKÁ, Romana. Present and Past of Wales. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Specifika Kaliningradské oblasti jako turistické destinace a charakteristika nejvýznamnějších turistických cílů v ní
Anna Tisoňová -
Percepce bezpečnosti vybrané turistické destinace a její vliv na rozvoj cestovního ruchu v území
Ľubomíra Zajíčková -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Turistické destinace Evropy a světa a udržitelný cestovní ruch - Švýcarsko
Iveta Petrová -
Znojemsko a Podyjí jako atraktivní turistická destinace pro ruské turisty
Nikola Pazderová -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Komparace vývoje produktu turismu ve vybraných destinacích
Kateřina Srdínková