Marketing hokejových klubů se zaměřením na internet – Tomáš Salamon
Tomáš Salamon
Bachelor's thesis
Marketing hokejových klubů se zaměřením na internet
Marketing of Ice-hockey Clubs focused on Internet
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu hokejových klubů. Cílem je zjistit, jak mohou kluby postupovat při získávání financí potřebných pro chod klubu, jak komunikovat s fanoušky a sponzory a jak lze k těmto účelům používat internet. Práce je rozdělena do tří hlavních bloků. Teoretický blok je věnován souhrnu většiny doposud zjištěných marketingových praktik využívaných v této oblasti a …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of ice-hockey clubs. The aim is to determine how clubs can proceed to obtain the finances needed for the operating costs of the club. How clubs should communicate with their fans and sponsors and how to use the internet for these purposes. The thesis are divided into three main parts. Theoretical part contains summary of most previously identified marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedúci: Jana Gibarti
- Oponent: Lenka Nováková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Marketing hokejového klubu Mountfield HK
Alena Šarounová -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář -
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Alena Ablamskaya -
Marketingová komunikace ve sportovním klubu Street Hockey club Opava
Jonáš GRUFÍK