Pavla Nedbalová

Diplomová práce

Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů

The influence of social media marketing on young millenials
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání marketingu na sociálních sí-tích pro komunikaci směrem ke generaci mileniálů a jeho reálným dopadem, kon-krétně na trhu čokoládových cukrovinek. Práce je rozdělena na tři části – teoretic-kou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány důleži-té pojmy, jako jsou sociální sítě, mileniálové či influenceři. Na závěr je také popsán …více
Abstract:
The diploma thesis deals with trend of using social media marketing for communication to the generation of millenials and its real impact, specifically on the chocolate confectionery market. The thesis is divided into three parts – theore-tical, methodological and practical. In the theoretical part are characterized impor-tant concepts, such as social sites, millenials or influencers. At the end also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78743