Bc. Tomáš Golský
Master's thesis
Tvorba image nekomerční organizace
Image creation of a noncomercial company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou tvorby image v nekomerční společnosti se specifikací na Armádu České republiky. V první polovině teoreticko metodologické části práce je věnována pozornost rozboru vybraných pojmů. V praktické části je popsán současný stav a provedena analýza efektivnosti tvorby image s možnými doporučeními.Abstract:
This thesis deals with the image of a noncomercial organization with a specification on the Czech Army. In the first half of the thesis, in the theoretical and methodological part, the thesis is focused on the analysis of selected concepts. The practical part describes the current situation and analyzes the efficiency of image formation with possible recommendations.Keywords
image public relations organizace marketingová komunikace propaganda komunikační mix agenda setting issue management firemní identita veřejné mínění firemní strategie atributy image Armáda České republiky CIMIC/PSYOPS Československý armádní film AVIS tiskový mluvčí civilně vojenské vztahy sémantický diferenciál analýza SWOT cíle SMART
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dlyv7/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Československá výcviková, periodická a hraná armádní filmová tvorba a filmy zahraničního původu v československé armádě 1951 - 1960
Milan Hrubý -
Změny v civilně-vojenských vztazích v Turecku od konce 90. let do současnosti: Důsledek přípravy Turecka na vstup do EU?
Pavel Daněk -
Postoj Armády České republiky k budování vztahu s veřejností
David BEHENSKÝ -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace Armády České republiky jako rekrutační nástroj
Ondřej Nečas -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Srovnání geografických názvů Ochridsko-prespánské oblasti s geografickými názvy České republiky
Pavel Šulák