Světlana LALÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Léčby fobických poruch metodou postupné expozice za využití virtuální reality

Treatment of phobic disorders by rolling method of exposure of virtual reality
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Léčba fobických poruch metodou postupné expozice za využití virtuální reality" má za úkol představit tuto metodu, která u nás v České republice zatím není příliš známá. Cílem bakalářské práce je nastínit výhody i nevýhody této metody, poukázat na její potenciál. První část bakalářské práce se zabývá fobickými poruchami obecně, od jejich vzniku, příčin přes druhy až po způsoby …more
Abstract:
The backelors thesis on the topic "Treatment of phobic disordesr of step-by-step exposition by using of virtual reality" has the goal to introduce this method that in the Czech Republic isn´t known much for now. The goal of this bachelor´s thesis is to show advantages even disadvantages of this method to pay attention to their abilities. The first part of the thesis coneerns phobic disorders in common …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavel Hurda, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LALÍKOVÁ, Světlana. Léčby fobických poruch metodou postupné expozice za využití virtuální reality. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.