Martina IVANOVIČOVÁ

Bakalářská práce

Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích

Use of online promotion of a small business on social networks
Anotace:
Podnik Krafárna UL má v poslední době málo účinnou propagaci a jejím následkem i nízké tržby. V dnešní době proměnily sociální sítě výrazným způsobem online marketing. Na sociálních sítích se prezentuje přes 45 % podniků, ale ne vždy úplně správným způsobem. Cílem práce je vyhodnocení současných způsobů online propagace podniku Krafárna UL na sociální platformě Instagram a návrh, jak zlepšit současnou …více
Abstract:
The company Krafárna UL has had little effective promotion and, as a result, low sales. Nowadays, social networks have significantly transformed online marketing. Over 45 % of businesses present themselves on social networks, but not always in the right way. The aim of the work is to evaluate the current methods of online promotion of the Krafarna UL business on the social platform Instagram and a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

IVANOVIČOVÁ, Martina. Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická