Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Vladimír Balakšej
Bc. Vladimír Balakšej
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of a selected company
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh komunikační strategie společnosti PR Yard media, která funguje jako tržnice, neboli marketplace pro objednání článků a příspěvků u vydavatelů a influencerů. V teoretické části definuje diplomová práce termíny jako marketingová komunikace, komunikační mix, obsahový a internetový marketing, marketing ve vyhledavačích, linkbuilding a sociální média. Následně jsou blíže …víceAbstract:
The purpose of the diploma thesis is to optimize a communication strategy for the company PR Yard media, which operates as a marketplace for ordering articles from publishers, bloggers and influencers. In the theory part, the thesis defines terms such as marketing communication, communication mix, content and internet marketing, search engine marketing, linkbuilding and social media. Subsequently, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balakšej, Vladimír. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Marketing ve vyhledávačích
Michal Hubka -
Marketing ve vyhledávačích
Vladimír Korbel -
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
Sabina Karásková -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová strategie vybraného eventu
Ondřej Urbanec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y0e4oe y0e4oe/2
5. 5. 2022
Složky
Soubory
Šmída, J.
6. 5. 2022




