Martin Hřebout

Diplomová práce

Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty

Expansion of new product on the gift market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnosti rozšíření produktu Prague Old Timer na pražský suvenýrový trh a pomocí teoretických znalostí navrhnout strategii, která přispěje k nejefektivnějšímu průběhu expanze. Práce analyzuje pražský suvenýrový trh a hodnotí faktory, které zapříčinily součastný stav, kdy je v centru Prahy pouze minimum českých prodejen suvenýrů. Část věnovaná produktu Prague Old Timer …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the possibility of extension of the product Prague Old Timer on the Prague souvenir market and suggest with the theoretical knowledge a strategy which will contribute to the most efficient expansion. This work analyzes the Prague souvenir market and evaluates the factors that caused the current situation when there are few Czech souvenirs shops. The part dedicated …více
 

Klíčová slova

cena obchod suvenýr

Keywords

Souvenir Price Shop
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Tomáš Krajíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40006

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management