Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty – Martin Hřebout
Martin Hřebout
Diplomová práce
Expanze nového produktu na trh s dárkovými předměty
Expansion of new product on the gift market
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit možnosti rozšíření produktu Prague Old Timer na pražský suvenýrový trh a pomocí teoretických znalostí navrhnout strategii, která přispěje k nejefektivnějšímu průběhu expanze. Práce analyzuje pražský suvenýrový trh a hodnotí faktory, které zapříčinily součastný stav, kdy je v centru Prahy pouze minimum českých prodejen suvenýrů. Část věnovaná produktu Prague Old Timer …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the possibility of extension of the product Prague Old Timer on the Prague souvenir market and suggest with the theoretical knowledge a strategy which will contribute to the most efficient expansion. This work analyzes the Prague souvenir market and evaluates the factors that caused the current situation when there are few Czech souvenirs shops. The part dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2014
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Tomáš Krajíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management