Využití herních prvků v Event Marketingu – Bc. Marek Nieslanik
Bc. Marek Nieslanik
Master's thesis
Využití herních prvků v Event Marketingu
Využití herních prvků v Event Marketingu
Gaming Principles in Event Marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zverejniť od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nieslanik, Marek. Využití herních prvků v Event Marketingu. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení finančního zdraví domácností a vzdělání pomocí gamifikace v Ústeckém kraji v souvislosti s COVID-19
Petr MACHÁLEK -
Využití gamifikace v aplikacích pro pohybovou aktivitu
Daniel Kopecký -
Gamifikace v hodině českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Markéta TINKOVÁ -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa