South Korea's marketing campaigns to promote tourism – Henrika KAČIAKOVÁ
Henrika KAČIAKOVÁ
Bakalářská práce
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
Abstract:
The focus of this bachelor's thesis is to understand how the South Korean government and other governmental organizations promote South Korea as a tourist destination to increase tourist arrival numbers. It discusses South Korea's unique cultural attributes and its brand power as a key force to increase its attractivity as a tourist destination. By analysing both quantitative and qualitative data, …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je pochopiť ako juhokórejská vláda a iné vládne organizácie propagujú Južnú Kóreu ako turistickú destináciu s cieľom zvýšiť počet turistov prichádzajúcich do krajiny. Pojednáva o jedinečných kultúrnych atribútoch Južnej Kórey a sile jej značky ako kľúčovej pre zvýšenie jej atraktivity ako turistickej destinácie. Pomocou analýzy kvantitatívnych a kvalitatívnych dát, táto …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mag. phil. Andreas Schirmer, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAČIAKOVÁ, Henrika. South Korea's marketing campaigns to promote tourism. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Korejština pro hospodářskou praxi / Korejština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální média v destinačním marketingu
Jakub Pediač -
Turizmus v Južnej Kórei
Andrea VLČKOVÁ -
Tvorba produktu cestovného ruchu: Kulinárska Južná Kórea
Kristina KOŁATEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva