Bc. Anika Sharma
Diplomová práce
Marketing Communication
Abstract:
This thesis proposes a new marketing strategy for Primark's online application in Prague. The study aims to identify the target audience, analyze the competition, develop a value proposition, create a marketing plan, and test and refine the strategy based on customer feedback and data. The target audience is identified based on their demographics, interests, and behavior. The competition analysis focuses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Pavlína Rojík Fulnečková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Chatbots as innovation in customer service for selected company
John Melek -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketing Strategy of a Selected Company
Nigar Naghiyeva -
The Internet of Things: Opportunities and Barriers to Online Marketing
Dmitrii Nikolaev -
Customer experience
Andrea Brayerová -
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
Sára Dimovová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y0vcpx y0vcpx/2
2. 4. 2023