Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu – Mgr. Vasilii Zakharov
Mgr. Vasilii Zakharov
Diplomová práce
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
The use of mobile applications for increasing customer value as a modern tool of direct marketing
Anotace:
Diplomovaná práce se věnuje propojení mezi digitálními platformami, jakými jsou mobilní aplikace a strategií firmy v oblasti rostoucích tržeb s poskytovaných služeb díky zavádění těchto inovací. Hlavním cílem této diplomové práce je doporučení vybrané společnosti ke zvýšení investování do vlastní aplikace, za účelem zvýšení celkových zisků této firmy. Jako dílčí cíl bude ukázka modelového výpočtu návratu …víceAbstract:
The thesis examines the link between digital platforms such as mobile applications and the firm's strategy of growing revenues with services through the adoption of these innovations. The main objective of this thesis is to recommend the selected company to increase investment in their own app, in order to increase the overall profits of this company. As a sub-objective, a model calculation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radek Turčáni
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAKHAROV, Vasilii. \textit{Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/y0x6m2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup