Bc. Hana Jahodová, DiS.

Bakalářská práce

Implementace informačního systému s podporou CRM

Implementation of an information system supporting CRM
Anotace:
Tématem bakalářské práce je řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce je navrhnout ve firmě komplexní informační systém s podporou CRM, zajišťující kvalitní vazbu na zákazníka a oboustranně přínosný vztah. V malé organizaci je provedena analýza a na základě zjištěných nedostatků je zpracován návrh na zlepšení informačního systému ve firmě.
Abstract:
The theme of the thesis is the customer relationship management. The aim is to design the enterprise complex information system to support CRM, providing high-quality links to customer a mutually beneficial relationship. In a small organization is analyzed and based on the shortcomings of the proposal for an improved information system in the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Oldřich Růžička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting