Genderové stereotypy v televizní reklamě – Barbora VAŇKOVÁ
Barbora VAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Gender analysis of television advertising
Anotace:
Cílem práce je analyzovat genderové stereotypy v televizních reklamách na komerční stanici televize Nova. Práce odpovídá na otázku, do jaké míry se genderové stereotypy v televizní reklamě potvrzují nebo vyvracejí. Teoretickým východiskem práce je teorie Ervinga Goffmana a teorie Leslie McArthur a Beth Resko. Pro dešifrování a interpretaci genderových stereotypů bude použiva kvalitativní analýza. Z …víceAbstract:
A purpose of thesis is to analyze gender stereotypes in tv commercials on Nova chanel . The thesis answers a question in what range the gender stereotypes in tv commercials r being confirmed or invalidated. Theory of Erving Goffman and theory Leslie McArthur and Beth Resco are used as a theoretical background. Qualitative analysis is used for interpretation. The analysis outcome results gender stereotypes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Fafejta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŇKOVÁ, Barbora. Genderové stereotypy v televizní reklamě. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v reklamě
Natálie Huptychová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák -
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová
Název
Vložil
Vloženo
Práva