Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s. – Bc. Petr Šamánek
Bc. Petr Šamánek
Diplomová práce
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
The Impact of Wellness Services on Customer Satisfaction at EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Anotace:
Práce se zabývá hloubkovou analýzou vlivu wellness služeb na spokojenost zákazníků v hotelovém řetězci EuroAgentur Hotels & Travel a.s. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující spokojenost zákazníků s wellness službami a navrhnout strategie pro zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy spojené s wellness službami, zkoumána historie poskytování …víceAbstract:
The thesis deals with an in-depth analysis of the influence of wellness services on customer satisfaction in the hotel chain EuroAgentur Hotels & Travel a.s. The aim of the work is to identify key factors affecting customer satisfaction with wellness services and to propose strategies for improving the services provided. In the theoretical part of the thesis, the basic terms associated with wellness …víceKlíčová slova
Analýza hotelový řetězec komunikace konkurenceschopnost kvalita služeb rozvoj zaměstnanců spokojenost zákazníků standardizace strategie výzkum wellness analysis hotel chain communication competitiveness service quality employee development customer satisfaction standardization strategy research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/a3tpt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Pátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAMÁNEK, Petr. \textit{Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels \&{}amp; Travel a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/y127if/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Employee Training and development in an Insurance Company
Kristýna Roubalová -
Project of office redesign in international company and its connection with employee satisfaction
Evgeniia Baliasnikova -
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
Diliara Bakirova -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané společnosti
Anna Svatošová